Patrycja Górecka-Butora. Ile to kosztuje? Najczęściej zadawane pytanie w influencer marketingu [prelekcja]
15:45 - 16:15
Patrycja Górecka-Butora – Redaktor naczelna portalu Influencer.pl
Działania angażujące społeczność influencerów mogą być drogie, pracochłonne, wymagać też nieszablonowego podejścia. Na czym powinna więc opierać się wycena projektów w influencer marketingu? Czy na najczęściej zadawane pytanie „ile to kosztuje” można dać prostą odpowiedź? Czy nie dysponując budżetem kilkunastu tysięcy złotych warto planować kampanię influencer marketingową? Postara się na nie odpowiedzieć osoba, która od kilku lat wspiera marki w realizacji strategii content marketingowych i influencer marketingowych.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda